Tuesday, May 12, 2009

Marsya Bergaya



Marsya dah lama minta nak sunglasses. Hari Sabtu malam sya kemas-kemas almari jumpa lah pulak kakak dia punya. Lama betul sunglasses tu dari izzati umur 5 tahun, sekarang dia dah 11 tahun. Apa lagi tukar hak milik lah nampak gayanya. Jadi Marsya punya pulak. Save duit ummi tak yah beli baru..hehehe


Layan jer lah picca Marsya bergaya dengan sunglasses baru dia. Yang bestnya malam pun dia pakai jugak..hehehe

2 comments:

MyDreamWeight said...

amboi marsya.. posing dgn sunglasses eh syg...

uMMisYa said...

hehehe..itu lah..sudahnya malam pun dia pakai, bila masuk jer keta terus ambik pakai..