Monday, March 1, 2010

Manusia dah jadi binatang..zalim


" Ummi, budak ni.kenapa dia ummi. Dia meninggal ye. Kenapa dia meninggal"
Terkedu sya dengar pertanyaan dari Marsya
Sya tenung wajah Marsya
Sya peluk Marya
Sedih
Tak terjawap sya persoalan Marsya yang berumur 3tahun 6 bulan itu

Sayu je tengok gambar arwah Adik Syafia Sahari dalam paper Mingguan Malaysia semalam

Tak sanggup nak bayangkan..macamana Anak 3 tahun itu diperlakukan sebegitu zalim
Disepak, Dilempar, Dipijak, Diterajang
Ya Allah Seksanya Anak itu
Apa Dosa dia
Apa yang dia tahu hanya bermain dengan kawan2

Binatang orang yang buat anak sebegitu

Semoga Allah Beri Balasan yang setimpal pada Jantan keparat itu


2 comments:

POSH76 said...

manusia la ni mmg mcm dajjal...binatang pun taw sayang anak dia...hampeh tul

TopsyTurvy Mum said...

sedih tul kan...

moga jadi ikhtibar pada kita semua..

balasan utk mereka adalah PASTI !!