Friday, February 3, 2012

Saya sudah....


Ini lah hasilnya
Lepas makan steroid banyak
Hasilnya....

SAYA SUDAH GEMUK..huaaaaa

Berat badan dah naik

Kata kawan sya yang dah bertahun makan steroid sebab penyakit yg dia hadapi
Memang kita akan gemuk skit sbb selera makan naik

Camne nak kurus ni, doktor suruh kurangkan berat badan

Nak exercise tak mengizinkan lak kaki ni

Sekarang ni lutut dah tak sakit

Tapi sakit kat pergelangan kaki..kat urat keting

Sabar..sabar..

Akan cuba kurangkan berat badan dan tengok camne

Ps: Pic segan nak letak,sbb dah gemuzzz sangat. Apa-apa pun nanti lepas balik dari USS sya tepek pic ye..wink..wink..hehe (dlm sakit kaki tu nak gak gi Singapore isnin ni...:))