Saturday, February 5, 2011

Tengah syok main pasir & air..tiba-tiba

Lama kan tak update Blog
Sorry bebanyak..kesibukan melanda
Masih tak dapat nak organize masa dengan rutin baru
Moga2 bulan Feb ni dah ok skit

Ni nak story mori skit
Hari ni kan kami gi ke Bagan lalang
Sebab adik beradik Hb berkumpul
Mak Hb pun minta nak jalan2
So depa rancang pergi lah Bagan lalang

Masa kami sampai air surut
dah nampak air macam nak pasang
HB bawaklah anak2 pi main pasir & air
air cetek..paras betis budak2 je
Tengah depa syok main HB nampak benda terapung
Seriau jugak..takut mayat
benda tu ditolak air yg mula pasang ke pantai

Disebabkan rasa nak tahu,,yelah kalau mayat nak kena lapor polis kan
So Hb pun pergi dekat
Makin dekat, bau sungguh busuk

Skali bila dah dekat
.
.
.
Tara
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Babi ke..Lembu ke

Entah lah
HB kata nampak kaki macam babi
tapi adalak yang kata lembu kecik..anak lembu
Ishhh..bila kenang2 Sepang dulu masa tgh hangat pasal JE
kata banyak ladang babi
Rasa seriau

Nasiblah anak2 hanya main air & jauh dari bangkai tu
tak kiralah bangkai lembu or babi
yang pastu sungguh jijik



1 comment:

somuffins said...

Salam Sya..

Apa kabar?