Thursday, April 29, 2010

Marysa Dah Pandai...yeh..yeh..


Seronok sungguh Marsya
Kelmarin sya balik je kerja
terus dia terpa
"Ummi..ummi..Na(dia bahasakan diri dia Dyna) dah pandai bawa basikal"
dia kan memang lancar cakap,tak pelat..
bukan main excited dia

lepas tu siap tunjuk kat kita lagi


kiranya Marsya berjaya pecahkan rekod Qimie
Qimie pandai bawa basikal roda 2 masa umur 5 tahun
Marsya lagi awal..umur dia belum 4 tahun lagi,bulan september ni baru masuk 4 tahun..
Marsya ni memang berani
Dia sendiri yang minta dengan HB, suruh tanggalkan tayar kecik 2 tu
Dia nak bawak macam Kak Yong & Abang Qimie katanya
HB bukak tayar tu jumaat minggu lepas, Selasa 27/04/10 dia dah pandai bawak
Jatuh je menangis..pujuk2 ..then di pi bawa lagi..
Cuba sampai pandai..
Izzaty lah yang terpaksa berkejar..
Yer lah, baru belajar, kayuh mesti laju je kan
sebab tak pandai kontrol lagi
kalau kayuh slow dia jatuh..tu yang laju je dia kayuh
Ni semalam dah pandai kontrol
dah pandai pusing-pusing


No comments: