Friday, October 19, 2012

Ohhh tidak..lagiiii...

Tidak..Oh No
Nehiiii...
Kenapa..mengapa..
huhuhu

Dah 6 tahun menghilang, kini sekali lagi
Oohhhh...
tak sanggup lagi
memang dah tak sanggup
tapi macamane ni
dah mula merasa seksanya
dah dapat bayang apa yang nak ditempuhi

Untuk kali ke-5
Yer,,..nak ke-5
ermmm

Umur dah nak masuk 37
Sya mengandung lagi
Ya Allah..lembik badan
mabuk muntah tak kira waktu
pagi, petang, malam
perut sentiasa ber-angin
tu yg menyebabkan makan je muntah

Baru 9minggu
badan dah lembik..kepala sakit
mengandung umur dah banyak tak macam anak2 yg lain
kali ni badan lemah sangat
mabuk lagi teruk
tak pernah lagi memasak
semua bau busuk
rumah pun harap anak2 tolong kemas

cepatlah masa berlalu
cepatlah bersalin
apa-apa pun ni rezeki Allah
Terima dengan gembira
walaupun tak rancang nak anak lagi
lebih-lebih lagi dah kena sakit arthritis
moga sakit RA tak menyerang dikala ini


2 comments:

Chibi Maruko said...

wah tahniah kak, harap semua berjalan dengan lancar dan selamat ok..

Ibuhani said...

ummisya apa khabar? Tahniah.....hrp dia sihat ye...