Friday, September 18, 2009

Dugaan Menjelang Raya

Benar-benar...kita hanya merancang..Allah yang menentukan.... Tiada siapa yang mahu semua ni berlaku..namun dah tertulis pada 16/9/2009..sya kemalangan..sepanjang 10tahun memandu inilah pertama kali sya mengalami kemalangan..

Sya sentiasa berhati-hati memandu..namun dah tertulis, nak kena..nak wat camne

Layan Pic jer lah yer...nak kata apa..tak terkata lagi....


8 comments:

BigGirl said...

sabar ye ksya..dugaan...
anyways, slamat ari raya, mmaf salah silap kalo ade

Kaseh said...

lahai.. sabar ok sya.. dugaan semuanya ni.. selamat hari raya eh..maaf kalau ada salah silap

uMMisYa said...

Thanks Sal...akak memang sabar dgn dugaan Allah ni...ayang doa moga Allah gantikan dengan yang lebih baik

Thanks Kaseh...insyaallah kami redha dgn dugaan ni

ME said...

Alahai .. Sabar ye .. insyaAllah ada hikmahnya di bulan Ramadhan ni

POSH76 said...

sabar yer...yg penting u takde apa2...kita hanya mampu merancang hanya tuhan yang menentukan...

selamat hari raya
maaf zahir batin

I cukup takut eksiden2 ni...

uMMisYa said...

Thanks Kak ME....Insyaallah ada yang terbaik buat kami

uMMisYa said...

memang yer posh..syukur sya tak de pe..memang takut sggh..ni lah pengalaman pertama..

Wangi74 said...

Macam boleh terbarai mcm ni..ni kes org ikut belakang rapat2 tu ke..apa-apa sabar erk..traumalak tgk buntut keter camni..aritupun ada bodosh sondol bontot keter akak..kenyang memaki..budak2 bodoh ni..geram betul menyusahkanhidup orang jek driver mcm gini