Monday, August 9, 2010

Jalan-Jalan Tugu Negara


Seumur hidup sya ni lah baru pertama kali pergi Tugu Negara

Entah kenapa lah bapak sya tak pernah nak bawa kesini..sebab seingat sya muzium negara selalu pergi, tapi tugu tak pernah..entah lah munkin sya lupa ke tak tau lah..sbb x de gambar yg boleh buat sya ingat..:D

Sya kan lahir kat Klang, kemudian umur 3 tahun pindah Johor & membesar disana

Baru-baru ni kami bawa anak-anak pergi Tugu Negara

Sya pun jadi macam anak2..terlebih excited..hehehe

punyalah besar & tinggi Tugu ni ye

Anak-anak seronok sebab mereka baru belajar kat sekolah pasal  tugu ni

sampai marsya yg-4 tahun tu pun seronok..dia siap kata

" ummi, ni kan ada kat dalam buku abang danny"

Kami pun terangkan serba sedikit tentang Tugu ni..kenapa dibina..untuk apa..& bila

Hb & anak2 berlatarbelakangkan TUGU NEGARA



No comments: