Monday, November 29, 2010

Peristiwa DiBulan November

Bulan November ni Sya celebrate 2 Tarikh yg bermakna

Pertama 13hb November Sha menyambut Hari Kelahiran Yang ke-35tahun
Tiada apa2 yang istimewa sbb secara kebetulan ada jemputan makan kat rumah Eynda
Jadi tak masak lah apa2 hari tu..hehe

balik dari situ HB belikan kek dan potong kek kat rumah je la
Hb ada beri Sya hadiah sebentuk cincin

Hari ni 29 November merupakan Ulangtahun Perkahwinan kami yang ke 13 tahun
Syukur kepada Allah kerana panjang kan umur dan jodoh kami
Sepanjang 13 tahun ni bermacam dugaan yang kami tempoh
Suka Duka..Tawa Tangis..Pahit Manis..
Namun semua itu kami jadikan cabaran untuk kami sama2 menempuh kehidupan rumahtangga ini

Disebabkan anniversary tahun ni hari Isnin,Hb kerja
Jadi semalam kami lunch date berdua kat Renaissance Hotel,KL je
dapat lah kami habis satu hari berdua sahaja tanpa anak2
Anak2 pos rumah mak sya..hehe

Buat suami tercinta, Terima Kasih Atas segala kasih sayang & pengorbanan yang diberikan selama ini
Buat anak-anak tersayang,kalian lah harta  dan penyeri hidup Kami.

2 comments:

somuffins said...

Salam

Tahniah to the happy couple. Semoga ceria selalu :-)

TopsyTurvyMum said...

Happy Wedding Anniversary Sya..

Semoga terus kekal hingga ke syurga:)