Tuesday, November 9, 2010

Terima kasih Pada Yang Memahami

Terima Kasih Diucapkan Pada  Rakan dan Keluarga
Yang memahami dan memberi komen di FB
mengenai post sya yang lepas pasal Marsya
Dan terima kasih juga pada sahabat yg beri komen di blog
Insyaallah sya cuba sedaya upaya untuk tidak ambil hati atas segala kata2 orang tentang anak sya
Namun kita ni manusia biasa yang ada perasaan
Ada masa nya perasaan ni terlepas gak..tak dapat bendung
Biar apa orang nak kata
Kami akan didik semua anak-anak kami untuk jadi Insan yang berguna,beriman & berjaya dunia dan akhirat


 ·  · View Original Post · Share · Delete

    • Syarifah Salwa Syed Mustaffa Ala yong biarlah apa org nk ckp..Nobody's perfect..Wa ni dr kecik smpi skrg org still lg tegur kekurangan yg ada kt wa ni..So bila benda tu ada@kena kt ank2 wa org duk ckp lg lah..Never ending story..Kita tk minta benda tu sumer tp Allah lebih mengetahui apa yg terbaik utk kita.
      3 hours ago · 

    • Nahar Nizar apa ada pada warna. paman lagi, dua warna. warna di tangan gelap, warna di peha cerah. jgn amek kesah
      3 hours ago · 

    • Ummie Nizar 
      betul apa yg wa kata kan tu,rupa paras pemberian tuhan,,segala gala telah di tetap kan,,,ummi ni pun dulu org kata gak,anak2 cerah,ummi gelap,bila ummi kata kan komer ni anak ummi org tak berapa nak percaya,,lagi lagi yong,ngan mata sepet nya mcm anak cina,,sampai kan cina pun kata ummi amek anak angkat cina,mengung nya cina,,syaffiq tu dulu orang ingat ummi amek anak bosnia(bukan bohsia ya)terboyut boyut bawa anak dlm perut,,bila dah beranak orang tak kata anak kita,anak cina lah,anak bosnia lah,anak jepun lah,anak arab lah,paman ummi setuju apa yg paman kata kan itu.nasib baik dua warna,bukan dua alam,,,,hahaha,,,,,

      3 hours ago · 

    • Siti Hadijah Kusin 
      Biar gelap kulit jangan gelap hati... setiap kekurangan ada kelebihan.. saya ada tiga org anak... yang kecil tu memang dia gelap tapi dialah yang selalu buat kami tersenyum dengan lawak jenakanya... setiap anak tu ada kelebihannya... dulu org menghina kami.. pandaikah kami mendidik anak...sedangkan ayah hanya seorang pemandu lori... Alhamdulillah syukur pada Allah 2 orang anak kami dah masuk U. Kadang penghinaan itu adalah kekuatan bagi kita.. kita jangan lemah kita kena kuat.. Biar apa orang nak kata.. yang penting diri kita.. memang sedih.. tapi Allah itu maha adil lagi bijaksana.. Kuatkan semangat ya...

      2 hours ago · 

    • Cik Su Ana elehh....comeeiii per.....aper ler diaorg niee...ko ckp jer..tu ikut sebelah ayah dia....ko tgk...ader x yg berani tegur ayah marsya...heee...lex yong...anak2 aku suma x brapa nk cerah cam aku...(aku cerah sgt ker..hee) ....asal sihat n sempurna....alhamdulillah..syukur...
      about an hour ago · 





3 comments:

ezahsaripah said...

slm,setiap anak adalah anugerah yg tdk terhingga,awak sgt bertuah krna di berikn zuriat,sdgkn sy wlu pn sdh 7thn brmhtngga ttpi blm ada seorg pn chya mta,sedih sgt2 hnya thn yg tahu,ttpi sy sntiasa brdoa pda yg maha esa agar di brikn zuriat pelengkap hdp kmi 1 hari nnti,insyallah amin..

ezahsaripah said...

slm,setiap anak adalah anugerah yg tdk terhingga,awak sgt bertuah krna di berikn zuriat,sdgkn sy wlu pn sdh 7thn brmhtngga ttpi blm ada seorg pn chya mta,sedih sgt2 hnya thn yg tahu,ttpi sy sntiasa brdoa pda yg maha esa agar di brikn zuriat pelengkap hdp kmi 1 hari nnti,insyallah amin..

uMMisYa said...

ini semua dugaan untuk kita ezah.insyaallah berkat kesabaran ezah disertakan dengan usaha & ikhtiar akan diperkenankan juga oleh Allah..cuma bila tidak kita ketahui,cepat atau lambat.Sya doakan semoga ezah dikurniakan zuriat suatu hari nanti. Insyaallah. Amin