Monday, October 26, 2009




Nak masukkan cerita ni lama dah sebenarnya..dah basi dah pun..hehe

Raya hari tu sya pergi Pasir Gudang..mungkin ada yang tau kot, sya ni dibesarkan di Pasir Gudang. Umur 18 baru kami sekeluarga pindah semula balik Klang

Lama dah sya tak ke Pasir Gudang..Hampir 12 tahun..Kali ni pun sebenarnya tak rancang nak beraya ke PG..semua ni kerana bawa mertua nak tengok adik ipar masuk hospital..Dah alang2 gitu sya pergilah PG

Sya bawa anak2 tengok tempat sekolah sya dari sekolah rendah hingga menengah..

Dan sya juga akhirnya jumpa jumpa kawan family sya yang rapat..lama sya tak jumpa mereka dari sya pindah ke Klang..dah 16 tahun..akhirnya jumpa juga..
Korang perasan tak sape makcik & anak lelaki kat dalam pic ni..

4 comments:

eynda said...

Seronok kan perasan dapat pegi tempat kita membesar....eynda dulu pernah stay kat Gemas masa kecik2..sampai darjah 3 pindah utara...last year pegi jenguk rumah yg arwah abah beli kat sana....seronok sangat...terkenang zaman kecik2....sekarang pun kalau balik sungai petani terkenang-kenang gak tempat bersekolah dulu :-)

uMMisYa said...

memang seronok eynda..sya siap tunjuk kat anak2 berapa jauh sya pergi & balik sekolah jalan kaki..terdiam anak2 sya..dulu2 mana ada bas , semua jalan kaki ramai
lagi dulu kami kat pasir gudang tu semua mak bapak kenal, maklumlah PG ni dulu port je yang ada, jadi kebanyakan perents keja kat port..tu yang kenal..
dulu2 mana ada kes culik2 & rogol budak2 mcm skrg..tu yg mak bapak tak khuatir kita jalan kaki jer

ros said...

mak cik bella!!!!

uMMisYa said...

Yer betullll...makcik bella dan anak dia..yg belakang tu suami dia..anak dia yg berlakun jadi jojie kawan si kirana tu pun ada masa,,tapi lupa nak panggil masa amik pic..

Makcik tu nak pergi haji 13/11 ni..