Sunday, November 20, 2011

20.11.2011- Danny & Qimie Khatan

Hari ini dalam sejarah buat 2 orang anak bujang sYa
Pagi ni anak-anak sYa akan berkhatan
Qimie khatan dulu 9.30am
Danny khatan 10.00am

Kami pi khatan di Poliklinik Penawar, Taman Sri Andalas, Klang
Guna kaedah laser & jahit
Charge RM130.00 seorang


Sebelum pergi kita amik pic dulu ye.

Kat klinik ni lah anak-anak teruna dua orang ni nak disunatkan

Sedanga menunggu..Qimie cool je..Danny dah nampak gabrah

Dr dok bagi penerangan skit pada Qimie. Dema dua beradik ni "buta" bebirdnya..tu yang lama skit & sakit skit bila kulit tu nak di pisahkan dari kepala

Muka tutup ye dengan kain..x moh kasi tengok proses potong bebird

Dah selesai..

Giliran Danny Lak..bukak seluar dulu ye..

Tangan Danny sejuk,,takut lah tu,,Danny ada skit bersuara bila nak tanggalkan kulit dari kepala..Danny doktor kasi bius lebih sikit sebab dia penakut lebih dari Qimie

Dah selesai..alhamdulillah...salam doktor dulu ye encik Hb sebelum keluar..Terima Kasih Dr Syed




Siap dah..jom balik...Qimie dah mula rasa sakit,sebab dia khatan dulu..

Qimie dah merengek2 skit..danny baru khatan,bius masa ada

Qimie dah mula meraung..tak beri sYa dok jauh dari dia..jenuh memujuk..masuk kereta lagi kuat qimie meraung,sakit dah rasa

Qimie dok meraung2 sakit..danny cool je..boleh tahan sakit rupanya danny ni..ingat kan dia yg akan meraung sebab dia ni pemalu & soft skit perwatakan berbanding Qimie yg nampak brutal & lasak.

Jenuh memujuk..kipas kan bebird dia, picit kaki & bagi makan ubat tahan sakit baru nak diam & tidur

Danny relak je sambil tengok TV

Baru sampai rumah..qimie kat atas kerusi, Danny kat bawah..
Sekarang dua2 dok baring kat bawah..senang ..

Selamat dah dua orang anak teruna sYa dikhatankan Alhamdulillah
Tunggu baik & sembuh je..
Tak pe ye..
Dah baik nanti kita pergi bercuti ye 

2 comments:

Ibuhani said...

Qimie umur berapa? Nmpk cam kecik lg. Tp eluk jugak bersunat kecik2 ni....smoga cpt sembuh. X lama lg cepat besarlah dua anak bujang tu..... :)))))

uMMisYa said...

kak mahani..Qimie ni dah 8 tahun,tapi jenis badan kecik,budak lasak, x nak makan sangat. Lagi pun dia ada asma tu yg badan x nak naik sangat.