Wednesday, December 28, 2011

Ikhtiar

Kesihatan sya sekarang tak menentu
Rasanya dalam seminggu nak dapat rasa sihat 100% dengan tiada sakit pada kaki amat jarang
Sakit sendi ni dah makin melarat lak
Dulu hanya bahagian jari kaki dan pergelangan kaki
Sekarang dah  ke lutut

Mungkin juga antara penyebab
Sya lasakkan juga diri ni
Meeting kat site...drive sendiri ke site di KLIA2(site ni kat LCCT tapi kena masuk dalam lagi)
Kaki ni setiap hari bila balik kerja mesti bisa & malam x dapat nak jalan
Lagi2 bila musim hujan ni..hari sejuk..lagi lah bisa kaki sya ni
Menangis jangan cakap lah..hampir setiap malam sebab tak tertahan rasanya rasa bisa kaki ni

Sekarang sya cuba minum ALPHA LIPID
Nak ikhtiar tengok macamane..moga dapat lah sembuh
kalau rak dapat 100%, dapat sembuh sedikit & dapat sya berjalan seperti dahulu
Dan dapat berjalan2 dengan anak2 & suami tanpa perlu duduk sebentar & berhenti2 kerana sakit kaki

Ya Allah, hambamu yang hina ni memohon semoga kau sembuhkan lah sakit ku ini
Aku hanya mampu berdoa dan berikhtiar, namun hanya Kau Ya Allah yang maha mengetahui & menyembuhkan.

4 comments:

Mama Miraki said...

Sabar Sya...dugaan Allah tanpa mengira siapa. Semoga Sya terus tabah menghadapi dugaan ini. Setiap penyakit pasti ada ubatnya

uMMisYa said...

Kak Nab: Terima kasih kak. Amin. Insyaallah sya akan cuba sedaya upaya ikhtiar moga sakit ni boleh sembuh.

Ibuhani said...

K.ani harap Ummisya tabah ye......Allah Menduga krn tahu Ummisya mampu n syg pd Ummisya. Ada hikmah yg lambat laun akan menyenangkn org2 yg sabar....do take care!

uMMisYa said...

terima kasih k.ani.