Saturday, December 31, 2011

Jumaat, 30/12/2011


Hari ini bangun pagi syukur kaki boleh memijak & melangkah lagi
Kerana sakit RA ini pengidapnya akan merasa sakit yang teramat setiap pagi
Memang benar, setiap pagi sYa akan merasa takut
Takut untuk turun dari katil
Takut untuk memulakan langkah pertama
Kerana sakit yang teramat untuk memulakan langkah
Setiap pagi sYa berjalan macam orang tua yang dah tak larat nak jalan
Hanya orang Allah je yang tahu betapa sakitnya kaki ni
Begitu juga kalau sya lama duduk or baring tanpa menggerakan kaki
Pasti lepas tu nak mula jalan sakit
Namun jika sya banyak jalan pun akan sakit  juga
Jadi sya tak boleh berlebihan dalam melakukan sesuatu itu
Tak boleh biarkan kaki tu diam tanpa ada apa2 pergerakan lama
Tak boleh kaki tu terlalu banyak pergerakan
:(

Progres hari ni setelah hampir 1 minggu minum ALPHA LIPID ialah sakit kurang
Sakit kat jari kaki & lutut kurang
Tapi sakit kat keting kanan pulak makin bertambah:(
Ermmm...baik sini, kena attack kat sana pulak

Semoga hari esok bertambah baik.. AMIN







No comments: