Saturday, January 14, 2012

Dah Keluar Wad

Maaf ye..lama tak update
sebenarnya Sya dah Kluar wad pada  7/1/2012, Sabtu
Tapi Doktor bg MC sampai 12hb

Khamis,12/1/2012 sya ada appointment dengan doktor
Dah jumpa Doktor, dan hasil ujian darah & air lutut
doktor masih tak dapat confirmkan apa sakit sya
Doktor bagi Mc lagi sampai 18hb, makan ubat untuk 5 hari
Lepas tu doktor suruh free from medication for 2 weeks
dan tengok macamane
kalau sakit sya datang lagi sebelum appointment 8/2,doktor suruh datang terus ke hospital
Doktor akan rujuk sya ke pakar Rheumatoid kat SJMC

Ermm..susah hati sebenarnya memikirkan
Tapi sya nak ikhtiar cara tradisional

Meh layan pic bilik yang sya duduk kat Hospital Pantai Klang


Kira selesa lah duduk dalam keadaan sakit..
Anak2 datang pun x ganggu orang lain

Tapi malam pertama ummie sya teman kan, sebab sya tak boleh memijak & jalan
Malam kedua tido sendiri, x de sape teman,sebab dah leh jalan sikit
 Malam ketiga HB teman kan.

3 comments:

Rozita said...

Alhamdulillah dah keluar wad. saya doakan semoga cepat sembuh sakitnya Sya..

Ibuhani said...

Rajin2 makan ubat tau.....smpga cepat sembuh! Selesa hospitalnya.....

somuffins said...

asSalam Sya

Semoga dapat penawarnya dalam masa terdekat dan diharap Sya kembali sihat walafiat seperti sebelumnya.