Monday, January 2, 2012

1/2/2012 & 2/2/2012

Selamat Tahun 2012

Dua hari ni sya tak kemana-mana
Hanya duduk dirumah
Kerana kesihatan tak mengizinkan
Kaki sya makin teruk sakitnya
Semalam masih boleh lagi berjalan sikit-sikit
Hari ini makin sakit
Dah tak boleh nak menapak
Tapi sya paksakan diri juga
Bangun dan berjalan untuk ke bilik air
Solat pun dah tak boleh bangun duduk macam selalu
Sya solat duduk atas kerusi :(

Sya dah tak mampu nak menahan sakit
Hari ini sya makan sebiji Celebrex
Walaupun ramai yang bg nasihat
Bahawa celebrex tak bagus 
Ia akan effect buah pinggang
Namun sya dah tak dapat tahan sakit kaki 
Terpaksa juga sya makan sebiji celebrex hari ini
:(















3 comments:

Ibuhani said...

org kata sakit sendi ni kena mandi air panas selalu. x per duduk....asalkn solat. smoga tabah ye ummisya...!

uMMisYa said...

Kak Ani: ye ke..sya kat rumah mandi air paip biasa je..x de lak mandi air panas. cuma sya selalu mandi malam sebab balik rumah pun dah 7.30pm,jd mmg mandi malam.

Ibuhani said...

Jgn mandi malam! Yg k.ani tahu sakit sendi x boleh mandi malam......n mandi air panas akan kurgkn kesakitan.....do take care, Ummisya.