Monday, March 2, 2009

Morib




22/2/09 kami pergi Morib. Sya sebenarnya baru pertama kali pergi Morib ni, maklumlah sya besar kat Johor, balik klang pun dah abis sekolah, lepas tu sambung belajar & kahwin..jadi memang tak pernah ke Banting ni
Jadi Ahad tu saja lah kami bawa anak-anak berkelah. Kami pasang khemah, buat BBQ. Anak-anak lah seronok. Main pasir lah, mandi sekejap jer. Tempat yg sya pegi tu takde pantai. Jadi bila air pasang bahaya. Lain kali kalau pergi nak ke bahagian yg lagi satu, situ baru ada pantai.


No comments: