Monday, March 2, 2009

Hari SUkan





Lama sya tak update blog..bukan apa masa takde.Kat ofis sibuk, balik rumah dah malam, memang tak menyempat.
Pada 15/2/09,anak sya sukan, buat kat stadium Matsushita Shah alam. Ni lah pertama kali sya pegi stadium tu.
Anak sya tahun ni masuk 1 acara jer, tahun lepas dia masuk 2 acara. Tahun ni Izzaty hanya masuk 4x200. Dapat no.3, oklah ada juga hadiah dia spt
Izzati ni memang aktif sukan & badan beruniform. Dia minat sukan macam sya juga. Sya pun masa sekolah selalu masuk lumba lari, main netball, bola baling hingga wakil daerah.
Anak sya yg sulong ni selalu masuk apa2 pertandingan kat sekolah dia. Macam tahun lepas segala jenis kuiz dia masuk, macam hadiah dia bawa balik. Dulu izzati ni pemalu, syukur sekarang dia dah berani.

Sya pun sempat gak posing hehehe..

No comments: