Wednesday, June 3, 2009

Tag From RL

Hari ni sya dapat TAG dari RL aka Lynnda..


1)"5" nama timangan- Nicknames
a. Yong - mak pak,adik2,makcik pakcik, kawan2 sekolah panggil ni..sebab teman anak pompuan
sulung..dah pak orang Ipoh..
b. Che Pah - ni nama kwn2 kat PUO ipoh panggil..yg mula2 panggil ex-boypren lah..hehehe..
c. SYa - ni nama bila dah keja dan dah ramai kawan maya
d. balqis - nama ni hanya kawan2 & bos kat ofis lama jer panggil
e. Sharifah - nama yg biasa kenalkan diri , member2 ofis, ipar duai,PIL, sedara Hb semua
panggil nama ni..

2) "5" sifat/tabiat buruk - Bad Habits
a. suka mkn
b. suka menangis
c. jeles gilerrr
d. baran gak dulu2, skrg dah cool skit
e. kuat mengomel..kalau sapa yg kenal sya mmg tahu lah mulut kepoh

3) "5" makanan kegemaran - Favourite Foods
a. sambal tumis udang
b. choc cake terutama SR nye
c. ice cream
d. coklat
e. apa2 yg HB & ummi masak..hehehe..sebab tu montel

4)"5" subjek pelajaran paling suka - Favourite Subjects
a. Structure..suka sangat sebab lecturer best
b. math..ni pun suka bila dah study..sebab lecturer best gak..tapi masa sekolah tak suka
c. english
d.sejarah
f. apa lagi ekk....

5)"5" benda wajib dlm purse - 5 items in my purse
a. Duit..
b. IC
c. CC
e. Kad insuran
f. Pic

6) "5" topik yang biasa di bual bersama pasangan/teman.... 5 Favourites Ramblings with mates
a. Pasal makanan
b. Diet
c. anak-anak
d. RM, RM, RM
e. Shopping

7) "5" MANGSA TAG..jeng2 ....sapa yg kena.... I have to TAG 5 people.....
a. BIM
b. Vogue
c. Maira
d. Eses
F. Yun

No comments: