Saturday, January 10, 2009



Semalam juga sya dah pegi Fitnees Concepts. Sya beli Elliptical. Mulanay sya ingat nak tunggu hujung bulan. Sekali pegi saja sana, tengok ada yang murah, sya belilah. Nak kata murah sangat tak der lah. Harga asal RM1400.00, tapi ada discount jadi RM1100.00. Tapi elliptical tu tak der stok, kena tunggu minggu depan baru boleh hantar. Jadi minggu depan lah baru dapat




Hubby pun beli gak. Beli Dumbbell Set 10kg 2. Membeli Elliptical & Dumbbell ni semalam dapat lah 2 barang percuma iaitu 3lb dumbbell 2 dan timbang jarum. Timbangtak der stok. Nanti Dapat skali dengan Elliptical


Sya juga beli buku ni
Baru mula nak baca. Ni semua sya lakukan sebab azam sya untuk kurus tahun ni
Semoga sya berjaya capai azam sya.


No comments: