Thursday, November 5, 2009

Heheheh...Ke"malu" an



Ahad lepas lepas hantar qimie gi dewan untuk majlis konvo dia, sya dgn Anak Mak Mertua (AMM) pergi kenduri
Kenduri tu buat kat dewan MBSA kat rumah MIL ni jugak

Jadi AMM pun kata, kita pergi makan kenduri lah.
Sya pun ikut jer, sebab manalah sya kenal sangat orang kg AMM ni, dia kenallah siapa yang buat kenduri

Kami pun masuk lah
Ambil makanan dan duduk makan
tapi sya notice, kenapa tak nampak muka-muka yang biasa
tapi AMM kata dia ada nampak sepupu mak dia & beberapa orang kg yang dia kenal
Ok lah tu..maklumlah kg dia

Lepas makan kami pun nak balik lah..
Masuk kereta sya pun belek2 lah kad jemputan tu

Skali ..terbeliak biji mata sya
Kad jemputan tu tarikhnya 8/11/09
terjerit sya..
tunjuk pada AMM
sudahnya kami gelak

Sudah makan salah kenduri..hehehe

ENtah kenduri siapa kami pergi
Sampai rumah MIL, AMM cerita lah
Habis kami kena gelak dengan PIL

Tapi MIL cakaplah. dia dapat jemputan tu
Cuma dia tak dapat pergi, sebab FIL sakit
Jadi MIL kata..oklah kami wakil dia pergi kenduri tu
Bak kata FIL sya.."TAK LAH KEMALUAN'

hehehe

Ni lah sejarah..
Salah pergi kenduri kawin


7 comments:

BigGirl said...

heheheh klakor

POSH76 said...

beb mcm ni pun bley....kalu nak terjadikan....hehe

uMMisYa said...

salmie...malu tau..masa tgh makan tu dah tak sedap hati..skali betul

Posh..itu lah...confident jer pergi terjah kenduri orang..skali salah..kira halal yer, sebab masa depan pintu tu tuan rumah kata"Jemput2 masuk makan" hehe..kiranya dah dijemput lah...

Ahliahnizam said...

Takpe ... takpe, bukan selalu jadi camni, eksiden nak buat cane. Ahaksss . ;D

eynda said...

Nasib baik jadi "wakil" MIL kan...kalau eynda jadi cam tu pun...malu jugak hehehe....

somuffins said...

Salam :-)
Alhamdulillah, kalau dah rezeki, apa cara pun, kenyang kan?
I pun ada kes 'keMALUan', tapi versi lain.. hehe

uMMisYa said...

masalahny kan eynda, tau MIL dpt jemputan bila dah balik dari kenduri..hehehe
agaknya tuan rumah tu perasan ke ada org yang salah pi kenduri dia..hehe