Thursday, May 6, 2010

ADAMAYA


Tiap-tiap petang 6.30pm kat TV3 ada cerita ADAMAYA

Syok gak cerita ni

Betapa bertuah isteri dapat suami baik macam ADAM

Tapi kenapa MAYA tak hargai

Memang itulah lumrah dunia sekarang

Suami curang

Isteri curang

Suami pasang perempuan lain kat luar

Isteri ada kekasih gelap

Memang ada kes-kes begini

Orang seperti DANI juga ramai

Lupa tanggungjawab pada anak kerana perempuan lain

Sebab tu sekarang kat dada akhbar macam-macam kisah dera

Suami bunuh isteri

Suami dera isteri

Suami sederakan kemaluan isteri

Sebab apa jadi begini

Kerana tekanan perasaan

Kerana kekurangan Iman

Kerana Amarah

Entah lah....Dunia..Dunia..

5 comments:

eynda said...

Baru 2-3 hari ni tengok Adamaya...tak tengok dari awal :-D

Mama Miraki said...

tak smeapt nak tengok ADAMAYA, tapi abca komen orang kata best...

Mama Miraki said...

ehhh silap eja....tak sempat

uMMisYa said...

eynda..tgk lah..ok gak..jln crita simple..bila kita tgk crite ni terfikir, knp ada lelaki mcm DANI yg sanggup lakukan apa saja demi cpai apa yg dia nak..tak suka jantan mcm ni

Maya pun sama..buta..alasan suami sibuk..tak suka ..tak suka..hehe

uMMisYa said...

Kak Nab...tak pe kak boleh tgk kat tv3 online..