Monday, May 24, 2010

Kasihan Anakku..

21 Mei 2010 memahatkan peristiwa hitam 

Kerana kelalaian, anak aku yang tidak berdosa itu jadi mangsa

Marsya telah dimasukkan ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah

Kerana....

Minum pencuci lantai yang diisikan dalam botol air mineral

Apa lah tau anak yang berumur 3tahun 8bulan itu

Pada fikiran anak itu, apa-apa saja yang diisi dalam botol itu adalah air yang untuk diminum

Sya tak salah kan sesiapa

Tapi ada kata-kata dari seorang yang menyalahkan Marsya

Buat sya sedih

Kenapa nak salahkan anak sya itu

Note: Ada yang terpaksa sya edit kerana permintaan dan kerana terpaksa untuk jaga hati. Tanpa kerelaan hati,sya delete. Namun hanya Allah yang Maha mengetahui. 

5 comments:

lemongrass said...

Ya Allah kesiannya dia.
Semoga Marsya cepat sembuh dari segala kesakitan yang sedang dilalui. Semoga Allah lindungi dia.

TopsyTurvyMum said...

Kesian Marsya. Semoga cepat sembuh dan Sya, semoga tabah.

Susah betul diorg nak mengaku kesalahan sendiri. pelik. Yang menanggung tu pulak budak umur 4 tahun..bukan kucing atau anak ayam. Mana la pergi sifat kemanusiaan...

rie_theone said...

moga Marsya cpt sembuh. Sabar akak, ada hikmah di sebalik ini.

uMMisYa said...

LG: Thanks..Alhamdulillah Marsya dah sihat. Dah kesekolah macam biasa

Rox: Aku tak salahkan sesiapa,tapi orang yang terasa sgt, kata2 yg keluar dari mulut tu betul2 buat aku kecik hati.Namun syukur anak aku tak apa2.Tapi yg kena tahan telinga kat wad tu aku lah,sbb aku yg jaga anak aku kan,pastu dr dtg jumpa aku.panas telinga.

Ros: Thanks ros. Syukur bln 6 dah dok rumah,jaga dia.

eynda said...

Alhamdulillah nasib baik tak jadi apa-apa kat marsya...