Tuesday, May 4, 2010

Syoknya dia


Tengok tu..bukan main lena si Marsya tidur


Bila tengok dia tidur atas riba macam tu, teringin lak..hehe..
sekarang ni asik berebut je dengan Marsya



Ni lah penyebab dia lelap



Memang syok wooo..bila kena korek buang segala harta karun sebelum ia mengeras jadi konkrit..hehe

Kami memang x guna putik kapas untuk bersihkan telinga

Sebab rasa macam tak bersih je, rasa macam harta karun tu lagi termasuk kedalam

Dulu jenuh nak menyuluh

Sekarang senang..pengorek siap dengan lampu


4 comments:

Ibuhani said...

korek telinga mmg melekakan....tu yg kdg2 sampai budak2 terlelap :)

uMMisYa said...

Kak bukan budak2 je..mak budak pun kalau korek tlga boleh lelap..kadang2 tu siap ada part2 yg best sangat tu suruh lama2 skit..hehe..biasanya mmg minta HB tolong..anak2 pun abahnya yg buat, sya ni kan rabun + silau yg teramat tggi..tak berani..

eynda said...

Beli kat mana ek yg ada lampu suluh?? Eynda pun tak suka guna kapas...

uMMisYa said...

eynda... sya tak ingat lah..rasanya sya beli kat econsave....pernah dulu beli 1 kat cashconverter bukit tinggi..tak pun eynda cari kat kedai yg mmg jual barang2 dari jepun..sbb ni produk jepun..