Wednesday, October 20, 2010

20.10.2010

20.10.2010

Cantikkan nombor ni
Kalau bersalin tarikh ni pun cantik
Kahwin tarikh ni pun cantik gak

Nak bersalin tarikh ni dah terlambat lah kot..hehehe
Sebab nak kena mengandung dari awla tahun lagi

Nak kahwin tarikh ni lagi lah tak mungkin
sebab dah selamat 13 tahun kahwin..hehehe

Oooo..nasib ingat
Hari ni ada acara yang boleh diraikan

Iaitu Hari Lahir Ibu Mertua sya
So pagi-pagi lagi sya dah ingat kan HB
Sebab HB sya ni semua birthday Mak, Arwah Abah & adik beradik dia x ingat
Nasib lah ada Isteri yang suka ingat segala macam tarikh
Syukur lak tarikh lahir Sya & anak2 HB ingat
Dan tak lupa Tarikh Anniversary kami


1 comment:

POSH76 said...

aku pun suka nombor ni nice...samalah kita PIL pun aku yang jadi tukang reminder hehe