Tuesday, October 26, 2010

Aduiiii..pening kepala..


"Aduiii..pening kepala kita wooo...susahnya nak jawab periksa ni"

hehehe...itulah ayat dari mulut Qimie bila balik dari sekolah agama tengahari tadi
siap minta tampal koyok kat kepala lagi..

itu lah Qimie, bila disuruh baca buku
dia pakat menangis
buat tak tau
haaa..tau pun pening kepala nak jawab soalan periksa

So bila dia balik dari sekolah kebangsaan petang tadi saya tanya dia
boleh jawab ke periksa tadi
sengih je dia
senang jawabnya..

yelah tu..
memanjang senang jawapan dia
bila dapat report kad..amik ko semua merah

hehehe..qimie ooo qimie..


2 comments:

TopsyTurvyMum said...

musim exam ye kat sana??

good luck utk semua anak2 sya:)

uMMisYa said...

yup minggu ni dah minggu exam..

thanks rox