Friday, May 15, 2009

Kemaruk....

Entah apa yang merasuk kat sya dua tiga menjak ni lah..nak tau apa sya buat malam tadi..
Taraaa

Sya buat Bun Pandan..ikut resepi dari blog Dapur Tanpa Sempadan.
Sya buat guna hand mixer jer..nak tunggu KA lambat benor tabung gajah nak penuh..hehehe
sebabkan adunan ni lembik sikit jadi sya masukkan dalam loyang muffin..lagi satu sepatutnya atas roti ni letak kaya, tapi sya lupa beli kaya,jadi masa makan tadi anak2 sya letak jem jer..
memang lembut roti ni..ni buat malam tadi siap pukul 11pm..Senang jer cara nak buat, campak kan semua bahan dalam mixer tu..Tapi sya tak makan roti ni, saje buat untuk Anak-anak


Sebelum tu sya buat Banana Choc chip Muffin..Yang ni sya makan..hehehe..2 ketul sekali..

Malam ni nak buat yer..rasanya nak buat jelly buah atau pun puding jagung..kemaruk betul sya ni kan..manalha taknya berat badan slow nak turun..dah dekat 2 minggu dia dok kat situ jer berat ni..



4 comments:

Topsy-Turvy Mum said...

hahaha...

hang pun kemaruk gak nooo..
terasa cam aku lak nak makan pandan buns tuu..

uMMisYa said...

hehehe

kemaruk nak melantak..hahaha..
pastu heboh berat tak turun-turun

MyDreamWeight said...

sya kalau rajin buat lagi kan..meh anto umah..mueheh

uMMisYa said...

Kalau dekat boleh je beri kaseh..anak2 ni bukan makan banyak pun..biasanya sya mesti bawa bagi MIL,biar anak2 sedara HB makan.